Cursor From: Rex Angel's Heaven
) -->

Welcome

Ahoj :) Buď ráda,že jsi sem zavítala. Jmenuji se Jen jedna,a budu tu s tebou trávit všechen volný čas.Tento blog je zaměřený pro holky.Dočteš se tu o kosmetických radách,jak se oblékat,recenze na různou kosmetiku a tak.Doufám,že tě to tu bude bavit.Příjemnou zábavu :)

sobota 13. dubna 2013

Zeptejte se mě :)

Giveaway : http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html
Ahój,mám tu pro vás další článek, a to na způsob,že se mě budete ptát na otázky :)
Byla by jsem ráda za každého člověka. Takže je to v podstatě povinné,a potom udělám videoodpověď :D Nebo na něco jinýho :) A ještě bonus, někteří z vás dostanou nějakou odměnu :)
Tak.Můžete se ptát .) 
Do komentáře napiš : 
1.Jméno
2.E-mail
3. O čem by jsem měla točit videa?
4.Na co se mě chceš zeptat? :) 
(nejmíň 2 otázky)
5.Pokud by tě ještě něco napadlo.. :DD)
Tumblr_ml5t48l2mh1rkxobro1_500_large



Žádné komentáře:

Okomentovat