Cursor From: Rex Angel's Heaven
) -->

Welcome

Ahoj :) Buď ráda,že jsi sem zavítala. Jmenuji se Jen jedna,a budu tu s tebou trávit všechen volný čas.Tento blog je zaměřený pro holky.Dočteš se tu o kosmetických radách,jak se oblékat,recenze na různou kosmetiku a tak.Doufám,že tě to tu bude bavit.Příjemnou zábavu :)

sobota 20. dubna 2013

Ahój :) 
Tak dneska byl akční den = byli jsme nakupovat :DD
Vyrazili jsme asi v 14:00 ( já,ségra,TAŤKA :D,mamka) a jeli jsme do ccc koupit boty,tam jsem si koupila takové šedobílé boty na malinkatém podpatku a jsou plátěný :) Potom jsme jeli do dendrologický zahrady na bylinky a kytky :) A potom jsme jeli k mamce do práce,protože si tam moje ségra potřebovala něco vytisknout,protože nám došel toner.
Další zastávka byla Arkády-pankrác nákupní centrum :DD
Tam jsme s taťkou asi hodinu vybírali oblečení,potkala jsem tam mojí spolužačku a tam jsem si nic nekoupila. Myslim,že potom jsme šli do hmka, a tam jsem si koupila asi troje nebo dvoje kalhoty, a tílko.Potom jsme šli do pull and bear a tam jsem si koupila další tričko :)
Měli jsme hlad a žízeň,tak jsme zašli do kfc a potm do dmka,kde jsem si koupila dva laky od miss sporty,labello,transparentí pudr od essence :)
Všechno vám zítra ukážu :)
Large

2 komentáře:

  1. Na vlasech mám barvu od kadeřnice :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, jestli máš ráda kvalitní značkovou kosmetiku, u nás na blogu je za super ceny. Mrkni k nám ;)
    www.kosmetikapce.blog.cz

    OdpovědětVymazat