Cursor From: Rex Angel's Heaven
) -->

Welcome

Ahoj :) Buď ráda,že jsi sem zavítala. Jmenuji se Jen jedna,a budu tu s tebou trávit všechen volný čas.Tento blog je zaměřený pro holky.Dočteš se tu o kosmetických radách,jak se oblékat,recenze na různou kosmetiku a tak.Doufám,že tě to tu bude bavit.Příjemnou zábavu :)

úterý 16. dubna 2013

Otázky

Co bych radši? 

Giveaway
Ahój :) Jsem tu zase a to s novým článkem :)
Inspirovala jsem se touto youtuberkou na video se můžete podívat zde ale já jsem si vybrala otázky,jenom některé :)
Ještě než začnu,tak vám chci povědět,že jsem byla na souteži (chodím do sboru) a vyhráli jsme zlaté pásmo,bylo nás 8 sborů a my jsme patřily mezi 3 nejlepší sbory :) 
Jsem moc ráda,a teď už by jsme mohli začít,co vy na to ? :)
1. Co bys radši? Kočku nebo psa?
Už jenom kvůli tomu,že miluju zvířata,tak asi oboje. Ale tak všeobecně bych asi radši pejska,protože je asi takovej víc přítulnější :D)
2.Co bys radši měla? Pevné zázemí,nebo bys radši cestovala všude po světě?
Já strašně ráda cestuju,a miluju vše kolem toho,tak asi cestovala po světě,nó,ale to pevné zázemí by se hodilo taky :DD
2.Byla bys radši,kdyby si ty přežila svého milovaného muže,nebo on tebe?
Nóó.To je docela dost těžká otázka :DD
Asi kdyby jsem já přežila svého muže :DDD
3.Chtěla bys radši dceru nebo syna?
Já bych chtěla oboje :DD 
4.Dala by si přednost velké vile s bazénem nebo chatě v přírodě?
Nó,kdyby jsem měla jet na nějakej výlet,tak třeba 4 dny na chatě v přírodě a další 3 odpočinkové ve vile :D
5.Prázdniny by si radši trávila v přírodě,na horách nebo na pláži?
Zase oboje :DD
6.Kdyby sis měla vybrat,tak bys radši otevřela útulek pro psy nebo pro kočky?
No,mám asi o chloupek více pejsky,tak asi pro pejsky. Ale i pro kočičky by jsem chtěla :DD
7.Kdyby sis měla vybrat jenom jednu věc korektor nebo řasenku?
Vzhledem k tomu,že korektor vůbec nepoužívám,tak řasenku :)
8.Kdyby si na sobě mohla mít jenom jeden kus spodního prádla.Kalhotky/podprsenka?
Nic jinýho neřeknu jenom = kalhotky .D
9.Žila bys radši bez chuti nebo bez čichu?
Asi bez chuti :DD

Doufám,že se vám otázky líbili,a zatím ahój :)
Tumblr_ml6k1ed2zr1ryt169o1_400_large

Žádné komentáře:

Okomentovat