Cursor From: Rex Angel's Heaven
) -->

Welcome

Ahoj :) Buď ráda,že jsi sem zavítala. Jmenuji se Jen jedna,a budu tu s tebou trávit všechen volný čas.Tento blog je zaměřený pro holky.Dočteš se tu o kosmetických radách,jak se oblékat,recenze na různou kosmetiku a tak.Doufám,že tě to tu bude bavit.Příjemnou zábavu :)

středa 17. dubna 2013

Barvení vlasů křídou

Už jste o tom asi slyšeli = barvení křídou na vlasy :)
Já jsem se rozhodla,že to taky zkusím :)

O co jde?
Obyčejná barevná křída při správném postupu vlasy obarví a nějakou dobu na vlasech vydrží. Je to možnost pro ty, kteří chtějí změnit svoji vizáž a zkusit melír na pouhých pár hodin a nechtějí chodit ke kadeřnici nebo si kupovat permanentní barvy. Křída se z vlasů při příštím mytí vymyje a ty tak můžeš experimentovat stále dokola! Zní to dobře co? Rozhodla jsem se to prozkoumat a zjistit, jestli je tohle dočasné barvení vážně tak skvělé.

Co budeš potřebovat?
Barevné křídy – koupíš je v papírnictví od spousty značek a v mnoha barevných variací za poměrně nízkou cenu. Rovnou říkám, že pokud nechceš vybledlé vlasy, vezmi si ty nejzářivější barvy kříd, které budou mít, ty světlé jsou takřka k ničemu. 
Mokré nebo vlhké vlasy – před tím,si vlasy umyj,teda aspoň já to tak dělám,nebo můžeš použít jenom vodu v rozprašovači jako je například na kytky :)
Domácí tričko, ubrousky, rukavice – křída barví a to hodně, určitě to znáte ze škol. Dá se z rukou bez problému umýt, jestli jsi na to ale háklivější, vezmi si rukavice. Domácí tričko je nutnost, protože při aplikaci ho nejpravděpodobněji ušpiníš, jde to ale vyprat. A já jsem použila pod vlasy i papírové ubrousky, abych ten nepořádek trošku eliminovala.

Postup
Pramen, který chceš obarvit postříkej (nebo namoč) vodou. Nemusí z něj voda přímo kapat, každopádně musí být minimálně vlhký. Do ruky si vezmi křídu v barvě, ve které chceš mít melír a jednoduše po mokré části vlasů začni přejíždět. Já mám dlouhé vlasy a není pro mě problém si je s ubrouskem položit na nějaký pevný podklad, aby se mi lépe barvilo.
Pokud máš kratší vlasy, nevyhneš se tomu, aby jsi je barvila v podstatě na tričku a pokud ti to vadí, můžeš si pod pramen dát alobal nebo papírový ubrousek. Máme nabarveno! Nyní si vezmi hřeben a nabarvený pramen důkladně rozčeš. Pokud se ti barva zdá pořád příliš slabá, můžeš celý postup s vodou a křídou opakovat. Je ale důležité vlasy vždy pročesat, aby ti později neobarvily i normální slušné oblečení. Nabarvené vlasy můžeš vyfénovat.



Toť vše,potom vám dám vědět jak jsem dopadla .)


Žádné komentáře:

Okomentovat